måndag 7 november 2011

Förlåt att det har varit lite dåligt med uppdatering av min blogg, dagarna bara flyger iväg och man hinner inte med allt som man vill. Helgen har jag tillbringat i Göteborg tillsammans med Pysselmakaren.se. Vi har varit utställare på scrapbooking mässan där, superkul att se och träffa alla pysselmänniskor. Tycker det var ett mycket bra arrangemang, bra med plats och mycket folk på plats. För min egen del blev det en del shopping också. Jag köpte en Tim Holtz dies, en Cherry Lynn dies, flera fina stämplar och en massa fina papper. Sen fick jag en Tim Holtz dies och en Cherry Lynn dies cirkel i present. Blev jätteglad för det. På mässan var det jättekul och träffa så många härliga pysseltjejer. I morgon skall jag göra ett dopkort till en vän


//Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar